Garanti ve İade Koşulları 

Rasayana olarak siparişlerinizin özenle paketlendiğine önem vermekteyiz. Bu yüzden kargo elinzie ulaştığında ürünler kullanılamayacak şekilde zarar görmüş ise bizimle iletişime geçerek aynı ürünleri teslim alabilirsiniz.

 

Siparişlerinizi Hesabım > İade Taleplerim  > Yeni Talep oluştur bölümünden hatalı olduğunu düşündüğünüz siparişler hakkında iptal ve iade talebi oluşturabilirsiniz.

 

Detaylı görüşme yapmak için bizimle [email protected] veya +90  532 401 76 26 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

 

Ürünün kullanımını bilememe veya lezzetin beğenilmemesi durumunda iade kabul edilmemektedir.


İade ürünlerde kargo ücreti müşteriye aittir. İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeler ürün Rasayana’ya ulaştıktan hemen sonraki 10 gün içerisinde iletilmektedir. Üründen kaynaklı hatalarda kargo ücreti ile birlikte ürün bedeli hesabınıza ödenecektir.


Geri ödemelerin hesabınıza yansıma süresi, bankalara göre göstermektedir.


İade İçin Gerekli İşlemler:

 

-Hesabım bölümünden iade talebi oluşturduktan sonra, kargo ambalajı içerisine sipariş faturası, iade sebebi, sipariş numarası ve iletişim bilgilerinin yer aldığı bilgi notunu ekleyiniz.

 

Rasa Organik Yaşam Ürünleri Sağlık Gıda Tar.Tur.San.Tic.Ltd.

Hatunsaray Mh. 23453. Sk. No:33/1 Meram/Konya


İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir.

 

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

- Ürün hatalı değil ise kullanılmamış, eksilmemiş ürünler iade edilebilir.

- Orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satış özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmez.

- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe (not) göndermeniz gerekmektedir.